בלק פריידיי וסייבר מנדיי ממש מעבר לפינה ואם עוד לא התחלת להכין את השיווק שלך לשני ימי המכירות האלה זה בדיוק הזמן להתחיל. כדי לעזור לך, ולקצר תהליכים הכנתי לך ערכה מוכנה לשימוש מיידי. עם הערכה הזו, לא רק מקבלים את הכלים ליצירת תוכן ולניהול הקמפיין – מקבלים סדר, שליטה, ונוכחות עקבית ברשתות החברתיות ובמיילים. השילוב של תכנון מראש, תוכן מוכן לשימוש, ודרכי תקשורת ישירות, נותן לך את היכולת להוציא לפועל קמפיין מוצלח בזמן קצר ולהתמקד במכירות ובתוצאות. כל מה שצריך לעשות זה להוסיף את המיתוג שלך ולהתאים את התוכן לצרכים של העסק שלך!
1. חוברת תכנון
חוברת התכנון הזו עוזרת לך לחשוב מראש על כל הפרטים החשובים בקמפיין שלך. היא מכילה: טיפים חשובים לשיווק בבלאק פריידיי, צ׳קליסטים לוודא שלא תשכח שום פרט ודפי תכנון
מה זה נותן לך? כל תהליך התכנון וההתארגנות שלך הופך למסודר וברור, מה שמאפשר להתרכז בביצוע הקמפיין בלי לאבד זמן יקר בהתלבטויות.
2. 25 פוסטים מעוצבים לאינסטגרם/פייסבוק
פוסטים ממוקדים, מעוצבים בצורה מקצועית, שמותאמים בדיוק לבלאק פריידיי ולמבצעים של סוף השנה. כל פוסט נבנה כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלך, לעורר עניין במותג, ולגרום להם להרגיש שיש כאן הצעה משתלמת.
מה זה נותן לך? במקום לבזבז שעות ביצירת תוכן, אפשר להשתמש בתבניות מוכנות שמתאימות בדיוק לתקופה הכי לוהטת בשנה.
3. 25 פוסטים מעוצבים לרילס/סטורי
רילס הפכו לכלי חשוב לשיווק ברשתות החברתיות, במיוחד כשהמטרה היא למשוך תשומת לב מהירה. הערכה כוללת 25 רעיונות לרילס המותאמים לבלאק פריידיי, שמוכנים לעורר עניין ולהביא מעורבות גבוהה מהעוקבים שלך.
מה זה נותן לך? תוכן שמניע לאינטראקציה ומעניק תחושת קהילה סביב המותג שלך, ומאפשר לך להגדיל את טווח ההגעה בצורה מהירה ויעילה.
4. דוגמאות למיילים שיווקיים
המיילים השיווקיים בערכה מותאמים במיוחד לקידום מכירות בבלאק פריידיי. כל מייל בנוי כך שידרבן לפעולה, אם זה כניסה לאתר שלך, בדיקת מוצרים חדשים, או ניצול מבצעים בלעדיים.
מה זה נותן לך? תקשורת ישירה ואפקטיבית עם הלקוחות שלך, עם דגש על יצירת קשר אישי והנעה לפעולה שמובילה למכירות.fu